O pripremanju terena za "spolni odgoj"

Ako ste proteklih dana sudjelovali u javnoj raspravi o zabrani mobitela u zagrebačkim školama, a da se niste osvrnuli na to tko zagovara navedeno pravilo, pogriješili ste. Naime, nije slučajno da se upravo posljednjih tjedana o tome raspravljalo, budući da će danas na konferenciji za medije razne LGBTIQ udruge predstaviti svoje programe seksualnog odgoja u zagrebačkim školama – naravno, pod pokroviteljstvom Grada Zagreba.

Koliko god mobiteli sami po sebi bili jedno od većih zala ovoga stoljeća, ova konkretna zabrana s njima nema nikakve veze. Njezin je stvarni cilj bio stvaranje preduvjeta u kojima se kontroverzni, hiperseksualizirani sadržaji, o kojima ćemo danas slušati, neće tako lako probiti iz školskih učionica u javnost, odnosno djeca neće moći jednostavno dokumentirati i pokazati što ih se sve “podučavalo” (čitaj: indoktriniralo).

Neka nam ovo stoga posluži kao lekcija: ništa što aktualne globalističke i progresivne strukture nameću ne može se promatrati izvan konteksta njihovih krajnjih, izrazito mračnih ciljeva. Ne ulazeći ovdje u detalje problematike seksualne revolucije općenito, kao ni hiperseksualiziranog sadržaja kojem će, kako se čini, zagrebačka djeca biti izložena, dovoljno je reći da će osnovnoškolci i srednjoškolci o spolnosti učiti od pojedinaca i organizacija koji tvrde da muškarac snagom volje može postati žena, da se rod čovjeka može mijenjati sukladno mjesečevim mijenama (tzv. moongenderism), te koji ne vide ništa sporno u tome da djeca od najranije dobi čitaju i uče o svim oblicima spolnih odnosa.

Za one pak koji žele znati više o temeljima progresivnih pogleda na spolnost – primjerice, o prošlostoljetnim postmodernistima i psihoanalitičarima koji su zagovarali spuštanje zakonske dobi pristanka ispod 15 godina, o Foucaultu i njegovim pedofilskim sklonostima, o Freudu koji je zlostavljanje u obitelji nazivao “sretnim incestom”, te o Reichu koji je završio u zatvoru – prilažem materijale u komentarima.

#SapereAude

Primjedbe